joi, 26 iunie 2008

M-am angajat!!!!!!!

Marti am dat licenta, seara m-am distrat, am baut (n-am reusit sa ma imbat) si miercuri dimineata m-am trezit la 7 (of, doamne ce naiba se intampla cu mine?) fara scop si fara directie... nu sunt obisnuita sa n-am nimic de facut ... si daca nu am inventez :)

Asa ca mi-am luat inima in dinti si m-am dus sa imi negociez (re?)angajarea la o agentie de publicitate unde aveam oferta sa revin (sa ma explic: in anul II de facultate am lucrat, copy, intr-o agentie si in decembrie, anul III deja, am demisionat sa ma pot ocupa de licenta).

Culmea, m-am angajat pe un salariu decent (am avut si eu perioada mea de voluntar, muncit pe nasturi de maieu), o sa lucrez cu oameni pe care ii cunosc si care imi plac.

Adica, e super, insa nush de ce nu ma pot bucura prea tare de asta ...

Incep de marti, poate se schimba ceva pana atunci:P

Niciun comentariu: