joi, 26 iunie 2008

Licenta - post (co)memorativ

Iata ca am ajuns in minunatul moment (care parea atat de departe acum ceva vreme) in care am terminat FJSC-ul...

Mi-am dat ca un copil constiincios toate examenele, am trecut cu emotii de ITC-ul cu Petcu sin anul I, am fluierat pe langa ISMM (spaima multor colegi jurnalisti), am dat si luat cu demnitate Comunicarea cu Presa si am intrat ca in branza, in sectia "Publicitate" unde m-am batut pentru pitch-ul Kiss FM, am invatat despre bizoni si alte specii furajate (cine stie cunoaste).

Am invatat cum se face o promotie ... am compus tot felul de balarii la Atelierul de publicitate...am invatat despre scara de lizibilitate a unei imagini...

Si intr-un final am dat LICENTA!!!

Credeti-ma ca am fost incredibil de stresata, cu o noapte inainte aveam cosmaruri legate de "marketingul nediferentiat" si despre tipurile de strategii de acoperire a pietei.

DEja dupa doua saptamani de invatat "Kotlerica" era cel mai folosit cuvant din vocabularul meu, si credeti-ma ca am un vocabular destul de bogat!

Dar, iata ca si dupa atat stress, a trecut si asta.
Ieri am mai avut un moment FJSC-ist. Am citit baremul. OFFF

Niciun comentariu: