joi, 26 iunie 2008

Brasovul in stil western

Ieri ma pregateam sa ma uit la un film. Una dintre colegele mele de apartament imi spune cu sufletul la gura "Plec la Brasov, am 10.000 in buzunar dar plec la Brasov!"
In 2 secunde eram gata, ne-am facut sandwich-uri, multe sa ajunga pentru toata hoarda de studenti flamanzi. Ne-am adunat vreo 11. Fiecare avea la el o suma variabila intre 0 si 500 de mii.
A doua zi aveam cu totii scoala, seminarii, job.
Am luat decizia inteleapta de a merge cu nasul!- copii nu faceti ca noi, amenda este de un milion!:P
Acceleratul de 21.30 de ieri n-a avut TF - dupa cum se spune "norocul prostului".
Pe tren.........ca de obicei, mima, carti, cantat ( dupa ce am epuizat melodiile universale am ajuns la "Dac-o liniuta apare/Azi nu e ziua cea mare/ Daca doua linii apar/Barza ti-a facut un dar/Test Test Test SureCheck"- jalnic stiu dar in euforia momentului, se iarta)
Ne-am adunat vreo 5 fumatori si cum nu mai poti fuma in tren am luat hotararea inteleapta sa fumam toti in acelasi timp in baie (cine stie cunoaste). Pana sa apucam sa inchidem usa a trecut pe langa noi nasul. Si-a facut o cruce cat toate zilele si a plecat razand si bodoganind.
Dupa ce echipa adversa a mimat o molecula, am ajuns in Brasov.
Ce fain e in tren noaptea!

Niciun comentariu: