vineri, 27 iunie 2008

Festivitatea de absolvire

Am facut rost de poze!!!!

Iata ca am absolvit FJSC-ul. In cadrul unei festivitati mai mult sau mai putin formale, soldata cu urlete aplauze si ceva parinti emotionati care priveau de la balcon (nu si ai mei, ca sunt cam departe).

Am fost fericita, nu stiu de ce dar chiar am avut un zambet tamp, cum nu am mai avut de mult.

A se vedea aici, dovada!














Iata ca suntem toti publicitarii FJSC-ului.
In toata splendoarea noastra!
















Si sa nu uitam... petrecerea de dupa (unde nu am fost chiar toti :P)


Un comentariu:

Unknown spunea...

Si uite-o cum trecu de la stadiul de pustoaica pierduta pe strazi pustii la ore tarzii la cel de domnisoara zambitoare imbracata in minunatul costum de absolvent. pe care eu n-am apucat niciodata sa-l port deoarece in ziua premierii imi dadeam ultima restanta.

Bravo, bre! Imi placushi!