joi, 26 iunie 2008

Gore din Bucuresti

Nush de ce dar oriunde ma duc dau numai de tarani (nu ca as avea ceva cu taranul roman get beget ala care mulge vaca sau duce boii la pascut).

In metrou, parca au facut un pact sa ma inconjoare.
Cand ma duc la 10 dimineata oriunde aiurea, cand ma intorc de la o cafea, cu ultimul metrou cand ma intorc din bar, cu primul metrou cand ma intorc din club... offf... ma inconjoara.

Si partea nasoala este ca sunt multi, umbla in haita, cu haine murdare de vaselina-noroi-pamant si mai stiu eu ce, ascultand maneaua la maxim si comentand TARE despre "gajica" din stanga care tocmai a urcat!

Ar fi foarte tare sa scrie la metrou "Avem dreptul de a ne selecta clientela" .

De ce nu?

Eu imi ascut chestiile mele hard, metal, sau mai stiu eu ce ascult la casti... oamenii astia nu!

Cred totusi ca e bine sa fii atat de prost incat sa nu iti recunosti prostia, lumea ti se pare a ta! Inclusiv amaratele care au ghinionul sa se imbrace mai sumar (drace, e cald) sau care din intamplare stau langa tine pe scaun.

Niciun comentariu: