sâmbătă, 26 septembrie 2009

Le Pastis


Daca tot am inceput cu traditii frantuzesti, apoi o tin tot asa! Facem o scurta prezentare a bauturii care merge de minune cu petanque-ul. Et voila! C'est le Pastis. Este o bautura putin alcoolizata, galbena, cu parfum de anason si care seamana la gust destul de mult cu ouzo (bautura aceea mentolata traditionala pentru greci si turci). L-am incercat cand am jucat petanque si mie nu prea imi place :P



Numele "Pastis" este o derivare care inseamna melanj, se bea ca aperitiv in combinatie cu apa, bine racit. Este un soi de bautura racoritoare pentru adulti.

3 comentarii:

Mihut spunea...

of, Doamne, ce face bautura din om...de cand ai baut Pastis nu ai mai scris nimic pe blog...inteleg ca mai ai in sticla aia, dar chiar asa, nimic nimic nu se intampla pe la cursurile alea? :D

ana spunea...

Stai sa vezi ce-am pregatit! Bautura asta...of!

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant