miercuri, 23 septembrie 2009

Branza cu r accentuat

Franta este destul de faimoasa pentru branzeturile ei, nimic nou pana acum. Insa gusturile sunt atat de variate incat n-am avut curaj, cand am fost in Carrefour, sa-mi iau branza cu mucegai. Stiu, trebuie sa o fac si pe asta dar mai dati-mi putin timp... sa ma obisnuiesc.



Pana una alta am facut o mica descoperire. Ceva dumnezeiesc de bun si culmea, destul de ieftin. Ce bine ca exista Carrefour Discounts! Buuun, deci sa nu o mai lalai. Iata descoperirea mea, branza cu nuci. Este un fel de branza de casa de la noi, putin mai fina si mai untoasa dar cu nuci. Gustul este demential si se potriveste de minune cu "petit pains griles" un fel de paine dulce coapta de mai multe ori.

Daca ajungeti in Franta, incercati cu incredere.
P.S. Cand mai fac descoperiri de genul acesta, va anunt:P

4 comentarii:

Simo Popescu spunea...

Sa incerci si branzica Mimolette - e buna si e vreo 2 euro bucata.
Pofta mare!

ana spunea...

Sar-manaaaa! Parca deja mi-e pofta de niste telemea cu rosii!:P

Oana spunea...

hmmm...mi am luat si eu branza dinasta,ca mi-a placut la tine...si...e suuuper buna:)

ana spunea...

:) Ma bucur sa aud ca sunt finnaly "a trendsetter":P