duminică, 20 septembrie 2009

O zi de doi bani

Dap, n-am gresit titlul! Ziua de 16 septembrie, mai precis ziua in care am aterizat cu stelute in ochi (de fericire a nu se intelege de bautura) pe aeroportul din Lyon si am ajuns cu si mai multa bucurie in suflet in Grenoble a fost o zi de doi bani.

In Grenoble, gara este cam in centru. Ajungand, ca stainii in statia de tramvai, imi pun intrebarea magica: incotro? Si m-am dus la agentia TAG (agentia de transport urban in comun). Acolo ghici ce? Nu tu doamne trecute bine de varsta a doua care iti raspund infundat din spatele ghiseului, plictisite si ofuscate ca le dernajezi de la facutul unghiilor. Nuuuu! Aici te intampina un nene destul de tanar care-ti da un numar de ordine si te intreaba foarte dragut cu ce te poate ajuta.

Ba mai mult, la ghiseu am cerut o calatorie (1,40 euro) dar domnul de la ghiseu m-a refuzat! Cum m-a refuzat? Pai mi-a spus ca azi este ziua transportului la ei si ca pot sa-mi iau cu un euro o cartela pentru toata ziua! Ba chiar m-a intrebat adresa sa ne spuna exact cum ajungem, nu doar directia (ce intrebasem noi). Am revenit cu adresa exacta si domnul de m-a intampinat m-a dus de manuta la o borna unde a stat langa mine si mi-a aratat unde sa tastez adresa, care sunt legaturile....

Ba mai mult mi-a si imprimat traseul! Eeehhhh, o vedeti voi pe madam Stramba-Nasul de la RATB sa iti explice frumos ceva? Inteleg poate se amuzau de prostia noastra si de-asta au fost asa draguti, dar m-au ajutat sa-mi fac treaba, razand si glumind!

3 comentarii:

Florin Puscas spunea...

Or fi peste tot oameni si oameni. La noi functionari publici sunt ca societatea in general. Nu o sa putem schimba asta. In schimb putem sa ne schimbam pe noi. Sa fim mai politicosi, mai respectosi... etc. :-)

Mihai Pintilie spunea...

Bine ca ai ajuns acolo, ramai cat mai mult! N-o sa vezi asa ceva prin Romania in curand.

ana spunea...

Florin: din pacate cred ca ai dreptate, dar este trist sa te multumesti cu ideea ca "toti sunt din acelasi aluat".
Mihai: Sper din tot sufletul:P