marți, 22 septembrie 2009

Ador campusul din Grenoble

Domeniul universitar Grenoble este fix ca in filme. Cu multa iarba si cu multi copaci. Fix prin mijlocul campusului trece tramvaiul, care face undeva la 5 statii numai pentru campus. Este imens si gazduieste camine, biblioteci, restaurante, un club (cel putin din cate stiu eu pana acum), agentie de abonamente TAG, spalatorie, centru de copiere. daca stau sa ma gandesc bine, gasesti in campus inclusiv banci (nu din alea pe care stai ci din alea care-ti fac credite si-ti iau banii).

Referitor la banci, am fost astazi in campus sa-mi fac un cont bancar de Franta. De ce? Pai pentu ca la ei bancile au diverse oferte pentru studenti, de la faptul ca nu te costa nimic (pe bune) pana la faptul ca iti dau ei bani ca sa iti deshizi cont la banca lor. (Gandirea nu e proasta deloc din perspectiva afacerilor fac trial si se scot cu clienti care raman chiar si cand vor plati comisioane, pentru ca te obisnuiesti cu "banca ta")

Cum sunt in criza m-am dus sa-mi scot 40 de euro printr-o semnatura:P Numai ca ghici ce.... cartea noastra de identitate nu are data de nastere trecuta nicaieri (separat nu in CNP). Asa ca maine trebuie sa ma duc iar sa le duc certificatul de nastere.:) A demain!


Revenind la campus....Imi place ca sunt puse la un loc tot felul de universitati, de drept, de literatura, politehnica...si inca alte o mie. E asa un sentiment de relaxare si de unitate. Azi am mancat un sandwich in fata bibliotecii centrale, am stat pe iarba si m-am relaxat alaturi de alti o suta de studenti ca mine care faceau acelasi lucru.

Nu stiu daca e aerul sau pur si simplu organizarea, dar pe bune ca m-am simtit mult mai relaxata decat am fost de muuuuulta vreme.

3 comentarii:

Ruxandra spunea...

sonds dreamy :d asteptam cat mai multe detalii de pe meleaguri frantuzesti si te imbratisam foarte mioritic :*

ana spunea...

Asa fac! Inca nu m-am prins cum e cu imbratisarea frantuzeasca...dar promit ca pana vii o punem de una!

Simo Popescu spunea...

Si lasa-ma sa ghicesc .. nu-i asa ca te pui la radacina copacului si te apuci sa citesti o carte .. ca filme, scumpa mea .. nu ?