marți, 29 iulie 2008

Noapte lunga si alba, dimineata zgomotoasa si vesela

Azi noapte am avut o noapte lunga. Ca orice negrisor pe plantatie (care si-a facut-o cu mana lui ca nu s-a miscat repede cand trebuia) am ramas azi noapte pe la munca. Si nu ca sa ma joc Call of duty (ce ironie) ca in vremurile bune, ci sa muncesc.
Dap, "ma mandresc" cu abilitatea mea de a munci intotdeauna la deadline-urile importante cu o noapte inainte. Nu neaparat ca sunt eu om de noapte dar, damn' nu stiu cum se potrivesc lucrurile.
Modificarea modificarii, pe scurt. In fine, oricum i love my work, asa cu crize si ofticari, este belea.
De ce? Nu pot sa zic ca ma umplu de bani, pentru asta ar trebui sa lucrez la Ford in vanzari. Mai stiu eu vreo doua locuri, pentru cei interesati intrebati-ma. P.S. nu cred ca sunt facuta pentru asta, desi am avut bulanul sa castig multi bani (300 de lei noi intr-o zi :D) nu pot sa fac din asta un scop.
Eu sunt mai idealista. Deci "ne iubim" job-ul pentru ca ma pune in fata provocarilor. Ma face sa scriu, ma obliga sa gandesc. Eh, vrajeala! :D

Sa revenim la a doua parte a postului. Dupa un dus mai mult rece decat cald, am ajuns si eu in pat. Soooooomn de voie imi spuneam aseara, insa...
Dimineata, mult prea dimineata, am fost trezita in zgomot de bormasina! Pe bune ca am crezut ca imi dau mie gauri in cap.
Nu s-au oprit nici dupa ce le-am urat de bine si la mai mare. Eh se pare ca nu sunt chiar asa de vrajitoare.
Am renuntat sa mai dorm dupa vreo ora de zvarcolit in pat pe "muzica" de bormasina.
M-am pregatit sa plec, unde? La munca! Tot boscorodindu-i pe vecinii diligenti care s-au apucat de reamenajari, tocmai azi.
Pe drum in schimb mi-am schimbat total starea de spirit. Am ascultat o melodie care mi s-a lipit perfect pe suflet si pe stare.

Deci ...Whitesnake: Here i go again... Pupici Ruxandra!

3 comentarii:

Obnosis spunea...

e whitesnake bre! fara S in coada! :P
si daca tot ajungem la Coverdale, incearca varianta melodiei de mai sus cantata live la Tokio. "Starkers in Tokyo" se cheama turneul si e doar Coverdale impreuna cu Vandemberg. e C.R.I.M.A.!!! o ascultam acum multi multi ani cand tocmai ieseam dintr-o pasa proasta. sa fiu al dreq de n-ajuta :)

Obnosis spunea...

later edit: uite si un link
http://www.youtube.com/watch?v=efZzYBMDxv0

ana spunea...

Sa traiti sefu', am inteles! Faza este ca te ajuta al dracu' sa treci prin perioade naspa. :D Se pare ca sunt ca o tornada, azi bine, maine rau :)) Tre sa ne mai vedem la un pahar de vorba.