marți, 8 iulie 2008

Big smile on my face

M-am intalnit azi cu Simona, una dintre prietenele mele dragi, si am ajuns impreuna la o concluzie: cateodata, nu stii cum si de ce, dar lucrurile se aseaza atat de frumos...
Poti sa crezi ca e noroc, destin... in fine...

Ideea este ca atunci cand crezi ca esti jos, si cand nu vezi cum ar putea sa fie bine... de unde de niciunde... uite ca te loveste viata cu o chestie belea (in unele cazuri, recunosc, te loveste cu un alt ghinion ca sa iti puna capac, dar nu despre asta e vorba:P).

Acum am un zambet cat China pe fata, slava Domnului, ca uitasem cum se face.
Nu imi vine sa cred, dar sunt happy! Pur si simplu happy!

Multumesc!

Un comentariu:

Mihut spunea...

si postul nu e jurnalistic...ne tii in suspans fara sa dai exemplul care sa sustina ce ai declarat matale colo:P ntz ntz ntz...nu asa te-au invatat la facultatea aia de te-a licentiat...