marți, 1 iulie 2008

Am sarbatorit

Saptamana trecuta am scapat de licenta si am hotarat sa sarbatoresc... la munte.
Asa ca mi-am luat o parte din colegi si am plecat intr-o veselie la Busteni.

Am ajuns sambata dupa amiaza si am inceput in forta cu un traseu (scurt ce-i drept , aproximativ o ora) pana la Cascada Urlatoarea. Traseul este usurel insa dificultatea creste odata cu lasarea serii.

Deci, pe scurt am facut un traseu, pe "nocturna". La intoarcere s-a intunecat atat de tare incat vedeam numai cu ajutorul telefoanelor si al blitzului de la camera (multumim pentru asta, Catalin!).

Duminica am mers pe munte aproape noua ore !
Am urcat pe Jepii Mari, am ajuns la Piatra Arsa unde ne-am indopat cu ce-am gasit pe acolo, si apoi am luat directia Caraiman.

Am gasit zapada pe traseu... este superb sa te joci vara in zapada, imbracat in tricou!

Locul meu preferat (din cate am vazut pana acum) este la Cabana Caraiman, langa o cruce, pe buza prapastiei.

Am coborat pe Jepii Mici. Super traseu, la urcare dar mai ales la coborare. Avem si un cantecel: "Trei caprite si-un caprit" (pentru cunoscatori).

Craiasa muntilor, (alias eu) promit sa revin cu poze:P

Niciun comentariu: