vineri, 25 iulie 2008

Aaarrrrhhh... headbanging in ploaie

Concertul Metallica! Nici nu cred ca trebuie sa mai spun ceva. Better than sex!
A fost minunat, pana si ploaia aia deasa, parea de acolo. Mi-am udat si ultimele vertebre, eram leoarca. Si cu toate astea aveam un zambet cat China.
Head banging!!!! Yeahh!!! Imi pare rau de nevinovatii care au stat in spatele, stanga, sau in dreapta mea! I-am biciuit de nu s-au vazut bine, deh m-a inzestrat mama natura cu o coama lunga (nu atat de lunga precum as vrea).
Oricum am stat in fata si am vazut tot tot tot!!!! N-am baut nimic si nici nu imi mai trebuia. Doua ore cat a durat concertul au trecut asa, cat ai pocni din degete. NU am simtit nimic altceva, nici timp nici spatiu.
Si am urlat din toti rarunchii, am cantat, am dat din cap, Aaaaaaarhhhh!!! "Enter sand man" a little soft spot for me. Adica m-au atins la inimioara. "Fade to black"...ahhhh
O singura parere de rau am, ca nu au cantat "Whiskey in the jar", "Die, die my darling". Eeh dar asta este asteptam septembrie; sper sa nu fi fost vrajeala:P.
Oricum am ramas uimita de cat de cuminti sunt rockeri :D nu tu pogo, nu tu bataie, civilizati domne'! sa se mai planga babele de tinerii din ziua de azi:))

Deja a doua zi, toata lumea ma suna sa ma intrebe daca mi s-a uscat parul, daca m-am imbolnavit! Se pare ca soiul rau nu piere si dupa ce am stat vreo muuuuuulte ore in ploaie nu m-am ales nici macar cu o raceala!

S-au lansat si bancuri: Cum speli 24.000 de rockeri? Ii aduni la concert Metallica si dai cu ploaie peste ei!:D

5 comentarii:

Mihut spunea...

chiar atat de prost e sexul??:( de venit or veni la anul...au zis ca lanseaza albumul in septembrie si la noi se intorc anul viitor, in turneul de promovare...

Obnosis spunea...

are dreptate omu de mai sus. in categoria lucrurilor mult mai bune decat sexu, tu tocmai pe amatorii de la metallica te-ai gasit sa-i pui? :P
head banging is freaking good. dar fa-o la unii seriosi :) Lacrimosa ftw! (da, pentru cine nu stie, in concert suna AL DRACULUI DE BINE \m/ \m/ )

Obnosis spunea...

ala de ma sus sunt io. uitasem sa schimb numele. nvm. cu cat mai multe comentarii, cu atat mai bine :P

ana spunea...

Of mai baieti, este o expresie :P "Better than sex" nu are nicio legatura cu practica. Si btw, Xer, "amatorii astia" imi plac mie al naibi de mult, asa ca nu te poti **** in gustul omului.
NU toata lumea ajunge la Sibiu:D

Mihut spunea...

ei, amu' sa-i faci amatori tocmai pe baietii de la metallica, mie-mi suna a blasfemie...dar daca sexul e tot ce-i tare in viata unora...suna rautacios, dar nu e :p faceti sex, copii, nu dati din cap...am eu prezervative expirate, in caz de nevoi si de dureri...just buzz me:p