joi, 29 octombrie 2009

Premiera: 16 km pe bicicleta


De cand sunt prin Franta, tot imi depasesc recorduri personale sau am parte de premiere care mai de care mai "rasunatoare". Dupa ce am invatat sa patinez cu Bernadette, o austriaca pe care am cunoscut-o in camin, Esther din Taragona (tot La Tronche) si Rytis din Lituania...iata ca m-am pus pe daramat alt record... cu bicicleta!

Pentru cativa dintre voi, 16 km cu bicicleta este mizilic...ei bine eu am invatat sa merg pe bicla la 19 ani! si inca mi-e frica de masini:P! Cum am ajuns la minunata cifra? Pai am mers din St. Ismier (locuinta de bastina a bicicletelor) pe cheiul Izerului pana in Ile d'Amour, o insula in sanul Meylanului, o comuna de langa Grenoble.


Nu pot sa spun decat ca sunt mandra de mine si ca am febra musculara!

2 comentarii:

Leul de Oras spunea...

Interesante titulaturi au personajele, parca ar fi dintr-o carte cu actiunea in Ievumediu, Piotr din Gdansk, Vladek, vanatorul de ursi din Lubnia, Aaron Pumnul samd :P

ana spunea...

Bah, nu traiesc in Evul Mediu, desi ar fi interesant sa-l intalnesc in Grenoble pe Vladovick Spintecatorul de Ursi:))
Sunt doar studenti Erasmus de prin tari straine.