marți, 19 ianuarie 2010

M-am dat pe scurt-metraje

Copyright Mathieu Peyrot:P

Ca sa nu aveti impresia ca ma tin numai de petreceri si de plimbari, azi va scriu despre ce fac eu la facultate. Printre multe alte analize de obiecte comunicationale, printre semiotica si naratologie si cultura imaginarului (adica studiul imaginilor) Tadaaaammm uite scriu scenarii.

Pentru Conception Audio Vidéo am avut de facut "un livre cinématographique" - un scenariu pe tema imigratiei. Toate bune si frumoase, dupa ce m-am perpelit un semestru, iata saptamana trecuta am predat dosarul. Ba mai mult am si primit feedback super pozitiv de la profa!

Cocoholique, este un scurt metraj, cred totusi ca o sa fie cam de 20 de minute, despre traseul unui cuplu de junkies brazilieni care viseaza sa ajunga in Amsterdam si sa vanda cocaina. Partea nasoala este ca cei doi, David si Iara, consuma, nu doar vand... asa ca finalul meu este unul dramatic. Nu va spun care, ca sa nu stric surpriza!

Oricum... e super tare sa scrii scenarii pentru facultate! Poate in semestrul doi apuc sa-l si filmez!

Un comentariu:

cezar spunea...

that sounds fucking amazing... :D
de abia astept sa vad ce iese (daca iese)!