luni, 11 august 2008

Viata la camin

Desi am trait in studentie cu impresia ca la camin este nasol, iata acum "la spartul targului" imi dau seama ca nu este chiar o tragedie. In fine, important este sa dai peste colegi ok, dar... orice este posibil.

Cat despre impresiile mele de studenta de camin... iata:

1 Cel mai greu moment - primul dus. Inafara de faptul ca avem (in Panduri)dusuri comune si caminul este mixt, nu avem usi la cabine... asa ca seara este o adevarata vanatoare, care prinde primul dusu' incuie toate cabinele deci... stai si astepti...mult si bine.

2 Lucru foarte ok: spatii de depozitare! Aleluia am dulap!

3 Lucru si mai ok, am dormit si singura in camera, noroc ca am colege umblarete. Ei bine, nici eu nu ma pot lauda ca stau prea mult pe acasa.

4 Cel mai ok lucru: am colege de camera faine.

Cam atat... voi reveni daca imi aduc aminte

Un comentariu:

Anonim spunea...

good start